future


21 MARCH 2013


tengok orang ambik result tadi ,
makes me think ..
satu hari aku jadi macam tu jugak ..
jalan mana nak pergi ,
mana arah aku ..

ambik je result , semua benda akan berubah .
hidup baru mula ,
Baru celik dunia ..

semua masa latihan dekat sekolah will be over,
aku nanti bergerak sendiri ,
jauh dari tembok sekolah ..
jauh dari semua cikgu , kawan .

sekarang ni ,
aku fikir ... mampu ke aku jadi manusia ?
mampu tak aku genggam dunia akhirat sekali ?
ke aku jadi kufur ?

Paling penting,
mana nak pergi ?

jadi, sekarang ni ..
I'm putting my sadness away ..
chin up ,
AND START PAINTING MY LIFE ..

paling penting , MAK ABAH .
FAMILY PALING PENTING ..
AKU pun penting ..

Takkan selamanya aku nak ada dekat sini ?

memang betul , siapa boleh lupa tempat jatuh ..
tapi ,aku kena bangun.
bukan setakat bangun , tapi mengorak langkah ..

love ,
officially 17 year old ATHIRAH !